Inštalácie PC sietí a WiFi pripojení !! JOPAL

Klubová súťaž s cudzou účasťou

20.10.2011 10:52

 

Druhú októbrovú nedeľu v r. 2011 psičkári v Zlatých Moravciach usporiadali prvý ročník klubovej súťaže o putovný pohár. mali sme aj troch súťažicich z iného klubu. Zúčastnil som sa aj ja s Aišou. V celkovom hodnotení sme skončili tretí, o 2 body za druhým. Oproti minulému roku sme si so súťažiacim na druhej priečke vymenili poradie. Hlavne chyby: poslušnosť: špatné predsadnutie s aportom, predbiehanie psovoda na rebríku, opkovaný povel pri štekaní, hranie sa s košom. Obrana: tu sa vyjadrím kriticky, bo už pri prepade psovoda prisiel figurant aj napriek opakovanému mojmu povelu na zastavenie na meter odo mna a tak pes nemal cas na poriadny zakus pri akcii. Za toto vinim v celej miere figuranta. Fena chytila narýchlo, čoho výsledkom bolo len na "dva zuby". Figurant sa jej vytrhol. Nezaváhala ani na okamžik a následne ho chytila na celu papuľu a držala až do povelu. Nejaké body nám stiahol aj na hladkom, ale neviem prečo. Fena podla mňa chytila razantne, na plnú papuľu a na povel okamžite pustila. Som spokojný. Suka opäť ukázala svoje kvality a aj napriek rekreačnému výcviku raz týždenne, pokorila mnohých psov, ktorým sa venujú psovodi denne. Par fotiek nájdete vo fotogalérii.

Kontakt

RNDr. Jozef Paluška

jopal$centrum.sk(POZORzmenitznak$za@)

Chyzerovecká 208
953 01 Zl. Moravce
https://jopal.webnode.sk/
číslo účtu: 0232824287/0900

0903 111197

Vyhľadávanie

TOPlist

© 2009 Všetky práva vyhradené.

Tvorba web stránok zdarmaWebnode